Op de valreep is het me gelukt. Een van de voornemens , of liever doelstellingen van 2016 , was een groot TV scherm in  de winkel. Telkens ik de mooie modezaken zag met hun grote schermen , de beweging , werd ik meegesleept in de beleving van het merk of de zaak. Ik had dan ook snel de behoefte om iets gelijkaardigs in onze showroom te doen.

Naast de beleving zou dat ook tevens ons plaatsgebrek kunnen helpen, want zo kunnen we al wat we te bieden hebben , laten zien , zonder duizend standjes van verschillende fabrikanten, die erg veel plaats innemen en chaos in de zaak en in mijn hoofd zouden creëren.

De visuele ervaring prikkelt de zintuigen en levert instant inspiratie en informatie en is makkelijk aan te passen aan de noden van het moment. Ook de promoties kunnen mooi in beeld komen.

Dus werd het groot geschut ingezet want het was nog wel een hele klus om de TV schermen in de hoogte tegen de wand te bevestigen.

Maar eind goed al goed, het jaar en de schermen en de voornemens 🙂

Check , afgevinkt , nu goed nadenken over de uitdagingen voor 2017 !

 

 

 

About the author